Verkoopvoorwaarden

 

Bedrijfsinformatie

Juridische naam: SignMax AB

BTW-nr.: NL823526562B01

Adres: Box 21, SE-433 21 Partille, Zweden

Algemeen

Door uw bestelling te bevestigen gaat u akkoord met onze verkoopvoorwaarden.

We gaan geen overeenkomsten met minderjarigen aan zonder toestemming van een ouder of voogd.

Het product wordt gedrukt zoals op het scherm is getoond. We zijn niet verantwoordelijk voor spelfouten.

De prijzen op de website worden in euro getoond, zowel inclusief als exclusief BTW. Bij de laatste bestelstap wordt het te betalen bedrag inclusief BTW getoond. Dit gebeurt voordat u de bestelling bevestigt.

We behouden het recht voor de bestelling te annuleren wanneer de eigen afbeeldingen van de klant niet voldoende kwaliteit hebben voor bewerking, en bij technische problemen.

We behouden het recht voor om zonder bericht vooraf onze prijzen te wijzigen. Wanneer de bestelling wordt uitgevoerd geeft u toestemming voor registratie van uw naam en BSN in ons klantregister.

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen altijd €3,63 incl. BTW.

Bordenmax gebruikt Post NL als leverancier. De meeste bestellingen worden als briefpost verstuurd. Wanneer de waarde van de bestelling hoger is dan €330 of wanneer het gewicht van de bestelling groter is dan 2 kg wordt de bestelling als pakket verzonden.

Voor particulieren wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor bezorgd. U ontvangt hierover per brief bericht.

Voor bedrijven wordt het pakket zonder bericht vooraf bij het aangegeven bezorgadres bezorgd.

Levertijd binnen Nederland

We leveren gegraveerde plastic borden en naamborden binnen 8 werkdagen. Aluminium- en acrylborden en vinyltekst worden binnen 9 werkdagen bezorgd.

Bij eventuele vertragingen nemen we contact op met de klant. Deze kan de koop vervolgens kosteloos ontbinden.

Als je vermoedt dat je bestelling niet bezorgd wordt, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Persoonlijke gegevens

Wanneer u bij ons een aankoop doet geeft u persoonlijke gegevens op, zoals uw naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Deze gegevens hebben we nodig om de bestelling bij u te kunnen bezorgen, maar ook voor eventuele retourneringen en vervolgbestellingen. We kunnen uw e-mailadres gebruiken om u onze nieuwsbrief toe te sturen. U kunt zich eenvoudig voor de nieuwsbrief afmelden.

De persoonlijke gegevens worden niet aan derden doorgegeven.

Betaling

Je kunt betalen met een factuur, een betaalkaart of PayPal. Voor betaling met factuur wordt €3,99 incl. BTW in rekening gebracht. De betaling dient binnen 20 dagen bij ons binnen te zijn, zo niet worden aanmaningskosten à €5 alsook wettelijke vertragingsrente in rekening gebracht.

Met betaalkaart betalen is veilig. Je betaling wordt behandeld door Adyen met een versleutelde beveiliging en volgens strenge normen die door de bank worden gesteld. Je rekeninggegevens worden direct naar de bank verzonden en kunnen niet door iemand anders dan je bank worden gelezen of geopend. Je bevestigt je bestelling als je klikt op 'Bestelling plaatsen'. Als de betaling mislukt is, heb je de mogelijkheid om het nog eens te proberen of een andere betaalmethode te kiezen in de volgende stap.

Privépersonen wordt 21% BTW in rekening gebracht. Bij bedrijven die een geldig BTW-nummer invullen, wordt de BTW verlegd. Bedrijven die geen geldig BTW-nummer invullen, zal 21% niet-aftrekbare BTW in rekening gebracht worden.

Bedenktijd en retourzending

Wanneer een bestelling is verzonden, vervalt de bedenktijd, omdat de borden volgens de individuele wensen van de klant gemaakt worden.

Reclamaties worden aanvaard als er sprake is van productiefouten of transportschade. Bij een aanvaarde reclamatie worden eventuele retourkosten aan de klant vergoed.

Als de aankoop om geldige redenen ongedaan gemaakt wordt, betalen wij binnen maximaal tien dagen terug.

Indien een artikel om een bepaalde reden geretourneerd moet worden, vragen we je eerst contact met ons op te nemen via info@bordenmax.nl voor meer informatie.

Als het artikel niet binnen twee weken op het aangegeven bezorgadres wordt geleverd, verzoeken we je contact met ons op te nemen.

Geschil

In het geval van een geschil verwijzen we naar de plaatselijke regelgeving.

Als er sprake is van een geschil of als je meer informatie wilt, kun je naar EC Online Dispute Resolution.

Wat vinden onze klanten?