Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd?

Vinylteksten: 3-6 werkdagen.
Plastic borden, naambadges, markeringsplaatjes (gravure): 4-7 werkdagen. Per expresse: 3-5 werkdagen.
Aluminium borden, plastic borden (met kleurenprint), naambadges (met kleurenprint), acryl borden, bordjes van messing, roll-up banners, houten borden, magneetborden, markeringsplaatjes van messing en stickers: 4-9 werkdagen.

Wat zijn de maximale afmetingen van de verschillende borden?

Plastic borden (gravure): 295 x 295 mm.
Plastic borden (kleurenprint): 1000 x 1000 mm.
Houten borden: 1350 x 800 mm.
Acrylborden: 1400 × 900 mm.
Aluminium borden: 2000 × 1200 mm.
Spandoeken: 4000 x 1250 mm.
Stickers: 1200 x 1000 mm.
Vinylteksten: 3000 x 550 mm.
Roll-up banners: 2000 x 1000 mm. 
Magneetborden: 1500 x 900 mm.
Markeringsplaatjes van messing: 60 x 18 mm.

Hoe dik zijn de borden?

Plastic borden (gravure): 1,6 mm.
Plastic borden (kleurenprint): 3 mm.
Houten borden: 7,5 mm.
Acrylborden: 6 mm.
Aluminium borden: 1,5 mm.
Spandoeken: 0,47 mm.
Stickers: 0,175 mm (175µ).
Vinylteksten: 0,075 mm (75µ).
Roll-up banners: 0,22 - 0,33 mm (220 - 330µ).
Magneetborden: 0,9 mm.
Markeringsplaatjes van messing: 0,51 mm.
Plastic markeringsplaatjes: 1,6 mm.

Wat kosten de borden?

De prijs is afhankelijk van het materiaal en het design dat je kiest in de Bordenautomaat, waar je je eigen bord ontwerpt! Tijdens het ontwerpen van het bord kun je steeds de prijs van het bord (inclusief en exclusief btw) zien.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt zelf je eigen unieke bord ontwerpen in de Bordenautomaat, maar je kunt ook een van onze voorbeeldborden als uitgangspunt nemen en naar wens aanpassen. Als je tevreden bent met het ontwerp, kun je het bord in de winkelwagen plaatsen. Om de bestelling te plaatsen klik je op de knop 'Naar de kassa'. Als je meer borden wilt ontwerpen, blijf je op de pagina. Bij de kassa vul je je adresgegevens in en kies je een betaalmethode.

Moet ik via de website bestellen?

Bestellingen worden geplaatst via onze website. Als je vragen of opmerkingen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen via info@bordenmax.nl. We doen ons best je zo goed mogelijk te helpen.

Kan ik een eigen logo of afbeelding toevoegen?

Ja, in onze Bordenautomaat kun je een eigen afbeelding of logo uploaden. Afhankelijk van het formaat van het bord kunnen de bestandsindelingen JPG, BMP, GIF, PNG en TIFF goed genoeg zijn, maar we raden aan om indien mogelijk altijd gevectoriseerde afbeeldingen te gebruiken zoals PDF, EPS of SVG voor de beste kwaliteit. De algemeen aanbevolen resolutie voor afbeeldingen is 300 dpi. Een lagere resolutie geeft een slechter resultaat bij het afdrukken en kan resulteren in een onscherpe of pixelige afbeelding. Wil je weten of de kwaliteit van jouw afbeelding hoog genoeg is? Dan kun je je afbeelding of logo uploaden in de Bordenautomaat. Bij de meeste formaten staan de aanbevolen maximale hoogte en breedte onder de afbeelding.

Kan ik per order meer dan één bord bestellen?

Ja. Je kunt meerdere borden tegelijk bestellen. In de Bordenautomaat kun je het gewenste aantal borden in de winkelwagen plaatsen en krijg je een overzicht van je producten. Als je tevreden bent, ga je verder naar de kassa. Voordat je de bestelling plaatst, kun je bij de kassa je borden opnieuw controleren.

Wat zijn de verpakkings- en verzendkosten?

De verpakkings- en verzendkosten zijn altijd 3€ excl. BTW per bestelling.

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling met creditcard (we accepteren Visa en Mastercard), via PayPal of met een factuur betalen. Je kunt ervoor kiezen om de factuur per post of e-mail te ontvangen. Als je voor een factuur per post kiest, brengen wij 3,99€ inclusief btw factuurkosten in rekening. De factuur wordt samen met de borden verzonden als je geen ander factuuradres opgeeft. Als je kiest voor een factuur via e-mail brengen wij 3,03€ inclusief btw in rekening. De betaaltermijn van de factuur is 20 dagen.

Hoe kan ik mijn contactgegevens veranderen?

Log in met je e-mailadres of klantnummer en je wachtwoord in de Klantenzone. In de Klantenzone kun je je adres en je contactgegevens wijzigen en je eerdere bestellingen bekijken.

Kan ik borden die ik eerder heb besteld opnieuw bestellen?

Ja. Log in met je e-mailadres en wachtwoord in de Klantenzone. In de Klantenzone kun je je eerdere bestellingen bekijken. Klik op een eerdere bestelling en klik vervolgens op het gewenste bord. Je wordt doorgestuurd naar de Bordenautomaat, waar je het bord opnieuw kunt bestellen of het ontwerp kunt aanpassen voordat je het bord in de winkelwagen plaatst.

Kan ik het bord retourneren als ik niet tevreden ben?

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, zijn wij dat ook niet. Daarom kan iedere klant op onze tevredenheidsgarantie rekenen. Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we je zo snel mogelijk contact op te nemen over het probleem. Dit kan via info@bordenmax.nl.

Hoe plaats ik een btw-vrije bestelling?

Als je een bestelling plaatst voor een bedrijf, dan kun je voor de bestelling een factuur zonder btw krijgen. Hiervoor heb je een btw-nummer nodig dat geldig is voor bestellingen binnen de EU. Je geeft je btw-nummer door op dezelfde pagina als waar je je adresgegevens invult. Om btw-nummers te controleren ga je naar de volgende pagina: VIES. Bedrijven die geen geldig BTW-nummer invullen, zal 21% niet-aftrekbare BTW in rekening gebracht worden.
Privépersonen wordt 21% BTW in rekening gebracht.

Hoe verwijder ik objecten van een bord?

Als je een afbeelding of een tekstregel van een bord wilt verwijderen, selecteer je eerst de afbeelding of tekst. Vervolgens verschijnt er iets hoger op de pagina een vakje met een kruis. Klik op het kruis in het geselecteerde vakje en het object verdwijnt.

Uit welke bevestigingsmethoden kan ik kiezen?

Afhankelijk van het type bord en de afmetingen van het bord kun je uit verschillende bevestigingsmethoden kiezen. De bevestiging kies je op de ontwerppagina. Voor meer informatie over elk product, ga je naar de productpagina en klik je op het gewenste product.

Hoe bestel ik meerdere dezelfde borden?

Om meerdere borden met hetzelfde design te bestellen, hoef je het bord maar één keer in de winkelwagen te plaatsen. In de winkelwagen kun je het aantal borden wijzigen door in het daarvoor bestemde vakje het gewenste aantal handmatig in te vullen. Je kunt ook het aantal wijzigen door op het plusteken te klikken of door op de oranje knop 'In de winkelwagen plaatsen' te drukken totdat het gewenste aantal borden in de winkelwagen zit.

Hoe pas ik de afbeelding aan die ik op het bord heb geplaatst?

Je kunt afbeeldingen helemaal naar wens vergroten en verkleinen. Er verschijnt een dubbele pijl als je de muis op een van de hoeken van de afbeelding plaatst. Je vergroot of verkleint de afbeelding door met het pijltje de afbeelding naar buiten of naar binnen te trekken.

Hoe plaats ik tekst(en) op het bord met verschillende lettertypes/lettergroottes?

Als je een tekst op een bord wilt plaatsen met verschillende lettertypes of lettergroottes, plaats je verschillende objecten op het bord. Je plaatst een extra object op het bord door op 'tekst toevoegen' te klikken. Daarna kun je voor elk object de tekst of de afmetingen naar wens aanpassen.

Stuur ons een vraag


Wanneer je contact opneemt met Bordenmax via e-mail, bewaren wij je bericht en je contactgegevens. Dit is noodzakelijk voor ons om de kwestie in behandeling te nemen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.


Wat vinden onze klanten?