Ga naar de hoofdinhoud

Zakelijke klant? -20% korting op bestellingen van meer dan €500 - sales@bordenmax.nl

Hoe je een bestelling plaatst

Veel gestelde vragen

Waarom is mijn bestelling gepauzeerd?

Kan ik borden die ik eerder heb besteld opnieuw bestellen?

Kan ik per order meer dan één bord bestellen?

Kan ik een eigen logo of afbeelding toevoegen?

Hoe verwijder ik objecten van een bord?

Hoe bestel ik meerdere dezelfde borden?

Hoe pas ik de afbeelding aan die ik op het bord heb geplaatst?

Hoe plaats ik tekst(en) op het bord met verschillende lettertypes/lettergroottes?

Kan ik hulp krijgen bij het bestellen?

Kan ik Excel-bestanden uploaden?

Hoe plaats ik een bestelling?

Kan ik mijn bestelling aanpassen na bevestiging?

Waar vind ik de afbeeldingen die ik eerder heb geüpload?

Hoe werkt de bordenautomaat?

Kun je geen antwoord op je vraag vinden?

Of gebruik dit formulier

Als je een order- of factuurnummer hebt, geef dit dan door als je contact met ons opneemt. Zo kunnen we je sneller helpen.

Wanneer je contact opneemt met Bordenmax via e-mail, bewaren wij je bericht en je contactgegevens. Dit is noodzakelijk voor ons om de kwestie in behandeling te nemen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Wat vinden onze klanten?