Verzending en betaling

Veel gestelde vragen

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling met creditcard (we accepteren Visa en Mastercard), via PayPal of met een factuur betalen. Je kunt ervoor kiezen om de factuur per post of e-mail te ontvangen. Als je voor een factuur per post kiest, brengen wij 3,99€ inclusief btw factuurkosten in rekening. De factuur wordt samen met de borden verzonden als je geen ander factuuradres opgeeft. Als je kiest voor een factuur via e-mail brengen wij 3,03€ inclusief btw in rekening. De betaaltermijn van de factuur is 20 dagen.

Hoe plaats ik een btw-vrije bestelling?

Als je een bestelling plaatst voor een bedrijf, dan kun je voor de bestelling een factuur zonder btw krijgen. Hiervoor heb je een btw-nummer nodig dat geldig is voor bestellingen binnen de EU. Je geeft je btw-nummer door op dezelfde pagina als waar je je adresgegevens invult. Om btw-nummers te controleren ga je naar de volgende pagina: VIES. Bedrijven die geen geldig BTW-nummer invullen, zal 21% niet-aftrekbare BTW in rekening gebracht worden.
Privépersonen wordt 21% BTW in rekening gebracht.

Wat is de levertijd?

Vinylteksten: 3-6 werkdagen.
Plastic borden, naambadges, markeringsplaatjes (gravure), contourgesneden borden: 4-7 werkdagen.
Aluminium borden, plastic borden (met kleurenprint), naambadges (met kleurenprint), acryl borden, bordjes van messing, roll-up banners, houten borden, affiches, magneetborden, markeringsplaatjes van messing, stickers en hygiëneschermen: 4-9 werkdagen.

Wat zijn de verpakkings- en verzendkosten?

De verpakkings- en verzendkosten zijn altijd 3€ excl. BTW per bestelling.

Kan ik het bord retourneren als ik niet tevreden ben?

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, zijn wij dat ook niet. Daarom kan iedere klant op onze tevredenheidsgarantie rekenen. Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we je zo snel mogelijk contact op te nemen over het probleem. Dit kan via info@bordenmax.nl

Kun je geen antwoord op je vraag vinden?

Of gebruik dit formulier

Als je een order- of factuurnummer hebt, geef dit dan door als je contact met ons opneemt. Zo kunnen we je sneller helpen.

Wanneer je contact opneemt met Bordenmax via e-mail, bewaren wij je bericht en je contactgegevens. Dit is noodzakelijk voor ons om de kwestie in behandeling te nemen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Wat vinden onze klanten?